18 Temmuz 2013 Perşembe

Taylor Swift, pazar günü New Jersey’de verdiği konserin ardından, sahne arkasında Rolling Stone ile bir röportaj yaptı. Taylor, yeni çıkaracağı albümü hakkında konuştu.

23 yaşındaki şarkıcı, “Sadece birkaç haftamı alıyor.” diyor şarkı yazma süreci hakkında.
Red albümünde Taylor; Max Martin, Shelback ve Dan Wilson gibi söz yazarları ile çalışmıştı. Bu sefer, yeni albümünde çalışmak istediği birçok sanatçı var Taylor’ın. Bu konu hakkında bakın ne diyor:
“Düet yapmayı gerçekten seviyorum. Bir sürü farklı insanla çalışıyorsunuz ve stüdyoda rüya gibi bir çalışma gerçekleştiriyorsunuz. Böyle insan çok tanıdım ve o güne gitmek istediğim çok kişi oldu. Aynı zamanda da çalışmayı çok istediğim bir liste insan var ve onlarla iletişime geçeceğim.”

Ama şöyle bir gerçek var ki, Taylor Red gibi bir albüm yapmayı düşünmüyor. İşte şöyle diyor:
“Albümlerimdeki her single’da farklı bir yaklaşım olması fikrinin beni heyecanlandırdığını düşünüyorum. Aynı kaydı iki defa yapmayı asla istemem. Neden yapayım? Ne anlamı var ki? Bir projeye başlarken sonsuz ihtimal varsa ve bu işte tecrübe kazanmak istiyorsanız bu çok karşı konulmaz oluyor. Eğer kendinizin farklı bir versiyonu olmaya istekliyseniz, gerçekten bunun için her şeyi yapabiliyorsunuz. Bu bir tür laboratuar deneyi gibi, beğendiğim şeyleri yakalamaya çalışıyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder